ANYEONG 2012!

Bitch =,=

Shinee! I love you. kehkehkeh. Nolaaa, aku saja jaaa. *macam dia ni pakwe korg pulak. haha. K, hari ni aku nak citer pasal budak nak bru up, halahh up up in the way tuu. Nolaaa, budak tuu budak sakai. Tapi, bajet hot kat sekola, semua yee dia nak bajet. Aku pun tak phm laa. Dalaaa, duduk dlm gua. Eja shawl pun shall. Tak ke sakai tu? iskiskisk. Ok, act aku nak tunjuk something yang menampkan dia tuu sakai. sat naa.
HAHAHA. sakai kan dia? then aku comment pic dia ni. Sekor membe aku pulak ni pegi tambah-2. jap.
Cool siot. kau tgok la aku dgn pika comment bila. Then, dah berbulan-2 baru dia bls. Apedaaa kau ni. Aku tau kau mmg susah gila nak onl kan-2? bila kau onl, sumpah kau batak gilaaa siot.
Sakai punye olang. Kbye.




Do Read . Do Follow . I Love You . Peaceblog :>

0 My Comment:

Post a Comment

Do Read ,Do Follow , Do Like , Do Comment :')